律師,找法務!不用很多錢!






您好!

Dear Sir,

能請再幫我忙嗎?如果你沒時間可否另介紹律師給我?

Would you please help me, again? If not, could you refer me to another attorney?

前幾天我前夫拿稅捐處的文件要我簽字(我有將此文件附於檔案裡)我沒簽

My Ex wanted me to sign the document (attached in attachment) from IRS couple days ago.  But, I didn’t.

目前我只有公民ID,沒有住所

I’m currently having only the citizen ID, but no residency.

如果他用打官司方式,我要如何才能接到法院傳票?

How can I receive the subpoena, if he take the legal action?

我能做甚麼

Is there anything I can do now?

也請別忘寫上你的銀行帳號,我會盡快匯出律師費

Also, please don't forget to put in your account number and I’ll wire the fee as soon as possible.

無限感謝

Thanks a lot.


來自: http://tw.knowledge.yahoo.com/question/question?qid=1012012301425


---------------------------廣告區---------------------------------------

商務律師諮詢表單填寫區:http://jhihyanlawyer.shop.conn.tw/form.php?form_code=jhihyanlawyer&member=af000017132




律師公會,律師諮詢免費,律師事務所,離婚諮詢推薦台中律師,律師考試,律師費用,律師查詢,台北律師公會,律師薪水,車禍理賠台中諮詢律師





本文主要內容引用自知識+,圖文版權皆為原所有人所有,如有任何問題請告知站長!將馬上處理!


arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 鐘珮珊 的頭像
    鐘珮珊

    律師法務資訊分享家

    鐘珮珊 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()